%0 Journal Article %T تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل %J فرهنگ و اندیشه ریاضی %I انجمن ریاضی ایران %Z 1022-6443 %A کریمی فردین پور, یونس %D 2016 %\ 08/22/2016 %V 35 %N 1 %P 89-102 %! تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل %K آموزش ریاضی %K ریاضی واقعیت مدار %K برنامۀ درسی %K معادلات دیفرانسیل %K تحلیل محتوا %R %X در این مقاله، به روش تحلیل محتوا و با استفاده از چارچوب نظری برنامۀ درسی واقعیت مدار در حوزۀ آموزش معادلات دیفرانسیل، همۀ مثالهای فصل های اول و دوم کتاب معادلات دیفرانسیل بویس-دیپریما مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج حاصل از این یافته ها حاکی از نقش پررنگ برنامۀ درسی واقعیت مدار در این کتاب است. %U http://mct.iranjournals.ir/article_199_4a4b0be043f6dae3ca940b19f6bb5072.pdf