آ
-
آشنا، امیرحسین
از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 9-51]
ا
-
اختری، فاطمه
چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 127-134]
-
ارقامی، ناصر رضا
مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]
ب
-
بلادی، صدیقه
رابطه ای معادل با رابطۀ فیثاغورس و سه تایی فیثاغورسی وارون [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 99-105]
-
بهبودیان، جواد
رابطه ای معادل با رابطۀ فیثاغورس و سه تایی فیثاغورسی وارون [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 99-105]
-
بهرامی بیدکلمه، مسعود
چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
پ
-
پرچمی، عباس
مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]
ر
-
رفیع پور، ابوالفضل
درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 159-183]
-
رزقی، منصور
تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
-
رضایی، مانی
سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
س
-
سیمکانی، مهرداد
رابطه ای معادل با رابطۀ فیثاغورس و سه تایی فیثاغورسی وارون [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 99-105]
ش
-
شهشهانی، سیاوش
سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 7-27]
ط
-
طاهری، سید محمود
مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]
غ
-
غلام آزاد، سهیلا
سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 67-88]
ف
-
فرامرز پور، نوشین
درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 159-183]
ک
-
کهکشانی، رضا
حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 91-98]
-
کاظمی، رسول
حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 91-98]
-
کریمی فردین پور، یونس
تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 89-102]
گ
-
گویا، زهرا
از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 9-51]
م
-
مقصودی، سعید
میراث فوریه [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 29-41]
-
مرتاضی مهربانی، نرگس
آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 135-157]
ی
-
یوسفی، مهسا
تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد