نمایه نویسندگان

آ

ا

  • اختری، فاطمه چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 127-134]
  • ارقامی، ناصر رضا مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]

ب

  • بلادی، صدیقه رابطه ای معادل با رابطۀ فیثاغورس و سه تایی فیثاغورسی وارون [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 99-105]
  • بهبودیان، جواد رابطه ای معادل با رابطۀ فیثاغورس و سه تایی فیثاغورسی وارون [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 99-105]
  • بهرامی بیدکلمه، مسعود چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]

پ

  • پرچمی، عباس مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]

ج

ر

  • رفیع پور، ابوالفضل درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 159-183]
  • رزقی، منصور تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
  • رضایی، مانی سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]

س

  • سیمکانی، مهرداد رابطه ای معادل با رابطۀ فیثاغورس و سه تایی فیثاغورسی وارون [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 99-105]

ش

ط

  • طاهری، سید محمود مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]

غ

  • غلام آزاد، سهیلا سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 67-88]

ف

  • فرامرز پور، نوشین درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 159-183]

ک

  • کهکشانی، رضا حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 91-98]
  • کاظمی، رسول حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 91-98]
  • کریمی فردین پور، یونس تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 89-102]

گ

  • گویا، زهرا از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 9-51]

م

ن

ی

  • یوسفی، مهسا تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]