آ
-
آنالیز ریاضی در قرن نوزدهم
میراث فوریه [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 29-41]
-
آموزش معلمان ریاضی
آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 135-157]
-
آموزش تجویزی فردی
درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 159-183]
-
آموزش ریاضی
از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 9-51]
-
آموزش ریاضی
سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 67-88]
-
آموزش ریاضی
تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 89-102]
-
آموزش ریاضی
یک ریاضیدان برای دبیرستان می نویسد [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 103-111]
-
آموزش ریاضی
چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
-
آموزش ریاضی
چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 127-134]
-
آموزش ریاضی
آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 135-157]
-
آموزش ریاضی
درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 159-183]
-
آموزش رسمی
سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
-
آزمون کم-بیشینه
مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]
-
آزمون بیز
مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]
ا
-
انجمن معلمان ریاضی
از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 9-51]
-
امید ریاضی
یک ریاضیدان برای دبیرستان می نویسد [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 103-111]
-
اثبات در ریاضی
چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 127-134]
-
اثبات غیرمستقیم
چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 127-134]
-
احتمال پیشامد فازی
مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]
-
استدلال پی در پی
چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
-
استدلال در ریاضیات
سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 7-27]
-
اصول اقلیدس
چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 127-134]
ب
-
برنامه درسی
از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 9-51]
-
برنامه ریزی درسی ریاضی
چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
-
برنامۀ درسی
سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
-
برنامۀ درسی
سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 67-88]
-
برنامۀ درسی
تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 89-102]
-
برنامۀ درسی
یک ریاضیدان برای دبیرستان می نویسد [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 103-111]
-
برهان خلف
چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 127-134]
پ
-
پژوهش در آموزش ریاضی
سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 67-88]
-
پروژه جبر
سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 67-88]
ت
-
توسعۀ حرفه ای معلمان ریاضی
آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 135-157]
-
تاریخ ریاضی
نوع مقالههای «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 1-5]
-
تجزیۀ نامنفی ماتریسی
تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 89-102]
-
تسلط و درک ریاضی
درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 159-183]
ج
-
جنبش حقوق مدنی
سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 67-88]
ح
-
حجم گوی واحد
حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 91-98]
خ
-
خوشه بندی
تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
د
-
دوگانی
چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
-
دانش محتوایی
آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 135-157]
-
دانش برای تدریس ریاضی
آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 135-157]
-
دارالفنون
سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
-
دستور تعویضمتغیر
حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 91-98]
ر
-
ریاضی واقعیت مدار
تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 89-102]
-
ریاضیات مدرسه ای
از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 9-51]
-
ریاضیات دبیرستانی
سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 67-88]
-
ریاضیات دبیرستانی
یک ریاضیدان برای دبیرستان می نویسد [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 103-111]
-
روانشناسی آموزشی
از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 9-51]
-
رابطۀ فیثاغورس
رابطه ای معادل با رابطۀ فیثاغورس و سه تایی فیثاغورسی وارون [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 99-105]
-
رده بندی
تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
ش
-
شهودگرایی
سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 7-27]
ص
-
صورتگرایی
سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 7-27]
ف
-
فلسفه ریاضی
نوع مقالههای «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 1-5]
-
فلسفۀ ریاضی
سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 7-27]
-
فرضیۀ فازی
مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]
-
فضای اقلیدسی
حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 91-98]
ک
-
کمترین مربعات متناوب با قید نامنفی
تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
-
کاهش بعد
تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 71-90]
-
کتاب درسی ریاضی
سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
ل
-
لم نیمن-پیرسن
مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 43-70]
م
-
مقاله توصیفی
نوع مقالههای «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 1-5]
-
منطق گرایی
سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 7-27]
-
معادلات دیفرانسیل
تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 89-102]
ن
-
نکات درسی کلاسی
نوع مقالههای «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 2، 1395، صفحه 1-5]
-
نیاز فکورانه
چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد