نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنالیز ریاضی در قرن نوزدهم میراث فوریه [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 29-41]
  • آموزش معلمان ریاضی آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 135-157]
  • آموزش تجویزی فردی درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 159-183]
  • آموزش ریاضی از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 9-51]
  • آموزش ریاضی سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 67-88]
  • آموزش ریاضی تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 89-102]
  • آموزش ریاضی یک ریاضیدان برای دبیرستان می نویسد [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 103-111]
  • آموزش ریاضی چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 113-125]
  • آموزش ریاضی چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 127-134]
  • آموزش ریاضی آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 135-157]
  • آموزش ریاضی درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 159-183]
  • آموزش رسمی سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 53-65]
  • آزمون کم-بیشینه مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 43-70]
  • آزمون بیز مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 43-70]

ا

  • انجمن معلمان ریاضی از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 9-51]
  • امید ریاضی یک ریاضیدان برای دبیرستان می نویسد [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 103-111]
  • اثبات در ریاضی چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 127-134]
  • اثبات غیرمستقیم چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 127-134]
  • احتمال پیشامد فازی مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 43-70]
  • استدلال پی در پی چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 113-125]
  • استدلال در ریاضیات سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 7-27]
  • اصول اقلیدس چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 127-134]

ب

  • برنامه درسی از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 9-51]
  • برنامه ریزی درسی ریاضی چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 113-125]
  • برنامۀ درسی سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 53-65]
  • برنامۀ درسی سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 67-88]
  • برنامۀ درسی تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 89-102]
  • برنامۀ درسی یک ریاضیدان برای دبیرستان می نویسد [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 103-111]
  • برهان خلف چرا اثبات؟ [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 127-134]

پ

  • پژوهش در آموزش ریاضی سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 67-88]
  • پروژه جبر سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 67-88]

ت

  • توسعۀ حرفه ای معلمان ریاضی آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 135-157]
  • تاریخ ریاضی نوع مقاله‌های «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 1-5]
  • تجزیۀ نامنفی ماتریسی تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 71-90]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 89-102]
  • تسلط و درک ریاضی درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 159-183]

ج

  • جنبش حقوق مدنی سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 67-88]

چ

  • نکات درسی کلاسی نوع مقاله‌های «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 1-5]
  • نیاز فکورانه چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 113-125]

ح

  • حجم گوی واحد حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 91-98]

خ

  • خوشه بندی تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 71-90]

د

  • دوگانی چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 113-125]
  • دانش محتوایی آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 135-157]
  • دانش برای تدریس ریاضی آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 135-157]
  • دارالفنون سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 53-65]
  • دستور تعویضمتغیر حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 91-98]

ر

  • ریاضی واقعیت مدار تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 89-102]
  • ریاضیات مدرسه ای از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 9-51]
  • ریاضیات دبیرستانی سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 67-88]
  • ریاضیات دبیرستانی یک ریاضیدان برای دبیرستان می نویسد [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 103-111]
  • روانشناسی آموزشی از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 9-51]
  • رابطۀ فیثاغورس رابطه ای معادل با رابطۀ فیثاغورس و سه تایی فیثاغورسی وارون [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 99-105]
  • رده بندی تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 71-90]

ز

س

ش

  • شهودگرایی سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 7-27]

ص

  • صورتگرایی سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 7-27]

ف

  • فلسفه ریاضی نوع مقاله‌های «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 1-5]
  • فلسفۀ ریاضی سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 7-27]
  • فرضیۀ فازی مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 43-70]
  • فضای اقلیدسی حجم گوی های واحد تعمیم یافته [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 91-98]

ق

ک

  • کمترین مربعات متناوب با قید نامنفی تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 71-90]
  • کاهش بعد تجزیۀ نامنفی ماتریسی: روشی برای تحلیل داده های نامنفی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 71-90]
  • کتاب درسی ریاضی سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 53-65]

گ

ل

  • لم نیمن-پیرسن مقایسه ای از رویکردهای نیمن-پیرسن، بیز و کم-بیشینه در ازمون فرضیه های فازی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 43-70]

م

  • مقاله توصیفی نوع مقاله‌های «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 1-5]
  • منطق گرایی سیر تاریخی فلسفۀ ریاضی [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 7-27]
  • معادلات دیفرانسیل تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 89-102]

ن

  • نکات درسی کلاسی نوع مقاله‌های «فرهنگ و اندیشه ریاضی» [دوره 35، شماره 59، 1395، صفحه 1-5]
  • نیاز فکورانه چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی [دوره 35، شماره 58، 1395، صفحه 113-125]