در این مقاله چارچوب برنامۀ درسی موسوم به DNR معرفی و روند شکل گیری و پیوندهای آن با تحولات چند دهۀ اخیر این حوزه بررسی می شود. این چارچوب ریشه در دستاوردهای حوزۀ یادگیری، تلاشهای انجام گرفته در حوزۀ برنامه ریزی درسی و جریان مداوم پژوهشهای انجام گرفته توسط گرشن هَرِل دارد و می تواند معیارهای روشنی برای طراحی و تدوین برنامۀ درسی ریاضی در اختیار برنامه ریزان قرار دهد.
بهرامی بیدکلمه, مسعود. (1395). چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی. فرهنگ و اندیشه ریاضی, 35(1), 113-125.
MLA
مسعود بهرامی بیدکلمه. "چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی". فرهنگ و اندیشه ریاضی, 35, 1, 1395, 113-125.
HARVARD
بهرامی بیدکلمه, مسعود. (1395). 'چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی', فرهنگ و اندیشه ریاضی, 35(1), pp. 113-125.
VANCOUVER
بهرامی بیدکلمه, مسعود. چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی. فرهنگ و اندیشه ریاضی, 1395; 35(1): 113-125.