موضوعات = آموزش ریاضی
کارایی ‎«نامعقول»‎ ریاضیات‎

دوره 41، شماره 1، آبان 1401، صفحه 47-56

10.30504/mct.2022.341

محمد جلوداری ممقانی


پنج اصل برای بازی‌های ریاضی غنی از لحاظ آموزشی

دوره 40، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 183-193

نرگس یافتیان؛ حدیث عبدی


دربارۀ ماهیت دوگانۀ مفاهیم ریاضی: تأملاتی بر فرآیندها و اشیاء

دوره 40، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 19-56

فاطمه احمدپور؛ شراره تقی دستجردی؛ شفیع شکرانی؛ مریم عادلی؛ مریم وحید دستگردی


روانشناسی پارادکس های ریاضی

دوره 39، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 147-156

حسن ملکی؛ مینا جمشیدی؛ مولود موحدی


نقدی بر کتاب «شاگردی یک ریاضیدان»

دوره 39، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 169-179

محمد جلوداری ممقانی


هشدار به جامعۀ ریاضی ایران و علاقه مندان به توسعۀ پایدار کشور

دوره 38، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 13-35

علی رجالی؛ سیده آزاده پروانه


یادی از کتاب «گزیده‌هایی از مقاله‌های ریاضی»

دوره 36، شماره 2، آذر 1396، صفحه 117-124

علیرضا مدقالچی


از آموزش و ریاضی تا آموزش ریاضی

دوره 35، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 9-51

زهرا گویا؛ امیرحسین آشنا


سیر تاریخی تألیف کتابهای درسی در ایران

دوره 35، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 53-65

مانی رضایی


تحلیل محتوای برنامه درسی معادلات دیفرانسیل

دوره 35، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 89-102

یونس کریمی فردین پور


چرا اثبات؟

دوره 35، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 127-134

رسول نصر اصفهانی؛ فاطمه اختری


آموزش معلمان ریاضی، حوزه ای نیازمند پژوهش های عمیق

دوره 35، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 135-157

نرگس مرتاضی مهربانی


درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی

دوره 35، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 159-183

ابوالفضل رفیع پور؛ نوشین فرامرز پور


نگاهی به دوره های کارشناسی ریاضیات در ایران

دوره 29، شماره 1، فروردین 1389، صفحه 91-106

وحید مومنایی کرمانی؛ حسین مومنایی کرمانی


آلن شونفیلد

دوره 29، شماره 1، فروردین 1389، صفحه 113-114

سهیلا غلام آزاد


نقش انگیزه های تحقیق در آموزش ریاضی

دوره 25، شماره 2، مهر 1385، صفحه 37-47

عبادالله محمودیان